Гарантія та сервіс

Ми завжди перевіряємо якість товарів перед відправкою, тому випадки повернення мінімізовані. Однак, якщо виникла потреба в сервісному обслуговуванні, гарантійному ремонті або поверненні товару, звертайтеся до спеціалізованих центрів, надавши таке:

  • Товар із упаковкою.
  • Талон на гарантійне обслуговування.
  • Чек, що підтверджує покупку.

Залежно від товару гарантія може тривати від двох тижнів і більше. Щоб її не втратити, уникайте самостійного втручання у дорогі пристрої. Обов'язково під час отримання перевіряйте працездатність товару, цілісність упаковки, правильність заповнення документів, наявність печаток.

Якщо гарантійний талон втрачений, зверніться до нас із квитанцією, що підтверджує придбання товару, ми намагатимемося допомогти.

Обмін та повернення

Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів», покупець має право повернути покупку до закінчення терміну 14 днів. Ми виконаємо заміну або повернення коштів за умови, що:

  1. виріб не був у використанні, у ньому відсутні видимі ушкодження;
  2. стандартне програмне забезпечення не змінено (для цифрової техніки);
  3. збережено повну комплектацію товару, упаковку, маркування виробника.

Якщо виріб побував в експлуатації, то повернення можливе лише після висновку експертів сервісного центру про те, що поломка сталася через заводський брак.

Одяг та взуття, яке не підійшло за розміром, кольором тощо також можна повернути, якщо воно не втратило товарний вигляд. Радимо уникати попередньої оплати, набагато розумніше зробити це після приміряння.

Коли повернення неможливе

В українському законодавстві чітко прописані товарні позиції, які покупець не має права повернути. Серед них:

  • продукти харчування;
  • засоби гігієни;
  • медикаменти;
  • ювелірні прикраси;
  • косметика і парфюмерія;
  • іграшки для дітей;
  • натільна білизна;
  • тканини та ін.

Повний список викладено у статті 9 ЗУ "Про захист прав споживачів". Навіть якщо товар не входить до цього переліку, повернення або обміну, не передбачається якщо:

  1. Пристрій став непридатним внаслідок неакуратного використання. Наприклад, залитий рідиною, постраждав внаслідок падіння, скупчення пилу тощо.
  2. Виріб використовувався надто інтенсивно та вичерпав свій ресурс до закінчення гарантійного терміну.
  3. Порушено комплектацію, втрачено упаковку, відсутній чек, що підтверджує покупку. Була спроба самостійного ремонту без звернення до сервісного центру.
  4. Не вдається встановити серійний номер виробу або його видалили з пам'яті пристрою.
  5. Техніка стала непридатною через перепади напруги в мережі, стихійні лиха, дії зловмисників.

В останньому випадку, щоб зменшити збитки, важливо заздалегідь подбати про страхування дорогих виробів.

Для оформлення повернення або обміну звертайтеся до спеціалістів магазину UNIK, або безпосередньо до наших партнерів.